انسان هاي غارنشين هم از مسكن انسان هاي غارنشين هم از مسكن هاي درد استفاده مي كردند!! | خريد ماسك در همدانهاي درد استفاده مي كردند!! | خريد ماسك در همدان

DNA كشف شده از نمونه پلاك دندان گونه هاي غارنشين نشان مي دهد آنها براي دردهاي دنداني خود از نوعي مسكن طبيعي استفاده مي كردند.

خريد ماسك در همدان

DNA يافت شده از پلاك هاي اسكلت دنداني نئاندرتال ها (شبيه ترين گونه منقرض شده به انسان)، دريچه جديدي را در تاريخچه تغذيه و رفتارهاي تكاملي آنها به روي پژوهشگران گشوده است. يك تيم تحقيقاتي بين المللي، پلاك هاي دنداني 4 نئاندرتال با قدمت 42 تا 50 هزار سال را در غارهاي بلژيك و اسپانيا يافتند و با بررسي آنها به رفتارهاي پيچيده اين گونه ها در استفاده از داروهاي گياهي و رژيم غذايي متفاوت پي بردند.

خريد تجهيزات دندانپزشكي در همدان

اين DNA يافت شده در پلاك هاي دنداني نئاندرتال ها منبع اطلاعاتي قابل توجهي در مورد رفتار غذايي و سلامتي اين گونه هاي شبه انساني عرضه نموده است و نشان مي دهد با وجود اينكه ساكنين غارهاي پيرامون بلژيك از كرگدن ها، گوسفندها و قارچ هاي وحشي اروپايي تغذيه مي كردند، ساكنين غار ال سيدرون اسپانيا يك رژيم كاملاً گياهخواري داشتند كه شامل استفاده از خزه ها، قارچ ها، دانه هاي كاج و پوست درخت بوده است، اما هيج مدركي دال بر مصرف گوشت در آنها گزارش نشده است.

خريد نگاتوسكوپ در همدان

علاوه بر كشف رژيم غذايي متفاوت و جالب توجه اين دو گروه، وجود نوعي آبسه دنداني در استخوان فك يك نئاندرتال از درد آزادهنذه دندان او حكايت دارد. اين نئاندرتال از وجود نوعي انگل روده در بدن خود نيز رنج مي برده و با خوردن گياه صنوبر حاوي مسكن ساليسيليك اسيد (ماده فعال شده آسپرين)، در جهت كاهش درد خود اقدام نموده است. اين موضوع حاكي از مصرف غارنشينان از نوعي آنتي بيوتيك طبيعي مي باشد.

خريد يونيت دندانپزشكي در همدان

 

سايت اصلي : تجهيزات دندانپزشكي آرشيدنت

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.