استراتژي كاشت ايمپلنت بدون گرفتگي استخواني

در اين مورد يك مقاله عالي از دكتر كريگ ميش وجود دارد كه درباره آن صحبت ميكنيم. دكتر ميش با داشتن دو تخصص جراحي دهان و پروتز ديدگاه منحصر به فردي براي ما فراهم مي كند. او در اين مقاله با عنوان «روش گذاشتن ايمپلنت خلفي بدون گرفت» درباره اين صحبت مي كند كه چگونه مي توان از روش هاي قديمي (كه بر اساس استفاده از گرفت هاي استخواني در بسياري از موارد بودند) با گذاشتن ايمپلنت كوتاه دوري كرد. اين استراتژي اي است كه چند سال قبل وجود نداشت و تنها به دليل پيشرفت مواد و طراحي ايمپلنت ها ممكن شده است و اكنون توسط مطالعات نيز از آن پيشتيباني مي شود.

خريد تجهيزات دندانپزشكي در همدان

هر استراتژي جديدي بر اساس اطلاعات موجود و براي رسيدن به هدف مورد نظر طراحي مي شود. هدف دندانپزشكان براي گذاشتن ايمپلنت بازسازي فرم و عملكرد براي بيماران به آسان ترين و قابل پيش بيني ترين روش است. در اين مقاله از دكتر ميش مثالي از استفاده از ايمپلنت هاي كوتاه براي جلوگيري از جراحي بالابردن سينوس توضيح داده شده است. از آن جا كه اين كار نتايج خوب و اثبات شده اي دارد و در عين حال تهاجم كمتري دارد؛ براي دندانپزشكان نيز منطقي تر به نظر مي رسد.

خريد يونيت دندانپزشكي در همدان

پارادايم ديگر براي رسيدن به همين نتايج يعني جراحي كم تهاجم تر براي بيمار، استفاده از كانتي لور تك دندان براي بريج هاي زيركونياي پيچ شده به پايه ايمپلنت است. اين روش جايگزين اثبات شده اي است كه به تعداد كمتري ايمپلنت نياز دارد. در اين روش همچنين امكان تعمير پروتز درآينده وجود دارد و نياز به گرفت كمتر و زمان درمان كوتاه تر است. گزينه بريج PFM كه با سمان متصل شده، نتايج قابل تعمير نمي دهد و معمولا نياز به گرفت زياد استخوان براي رسيدن به نتايج مشابه دارد. زماني كه استراتژي اي براي يك طرح درمان ساخته مي شود بايد جديدترين تكنيك ها و مواد در نظر گرفته شوند.

خريد نگاتوسكوپ دندانپزشكي در همدان

 

 

سايت اصلي : تجهيزات دندانپزشكي آرشيدنت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.