نگاهي به مستحكم‌ترين و ماندگار‌ترين ايمپلنت‌هاي آينده دندانپزشكي

به دليل شباهت زياد ايمپلنت‌هاي زيركونيا به دندان‌هاي طبيعي، استفاده از اين ايمپلنت‌ها تحول عظيمي در صنعت دندانپزشكي زيبايي سراسر جهان بوجود آورده است. در اين ميان، شركت سوئيسي Z-SYSTEMS از سال 2001، با توليد ايمپلنت‌هاي زيركونياي صد در صد بدون فلز، توانسته پيشگام و طلايه‌دار ساخت اين نوع ايمپلنت‌ها در دنيا باشد. اين ايمپلنت ها كه به صورت يك تكه‌اي و دو تكه‌اي ارائه مي‌شوند، طبيعي، زيبا و فاقد فلز هستند.

خريد تجهيزات دندانپزشكي در همدان

پانزده سال از زمان اخذ گواهي‌نامه CE اروپا و بيش از يك دهه از دريافت تأييديه سازمان غذا و داروي ايالات متحده براي اين محصول مي‌گذرد. شركت توليد‌كننده ايمپلنت‌هاي سراميكي Z-SYSTEMS تا اينجا توانسته بالا‌ترين ميزان موفقيت را در اين صنعت كسب كند. مصرف‌كنندگان وفادار Z-SYSTEMS  سرعت، سهولت و استحكام فوق‌العاده اين ايمپلنت را مورد تأييد قرار داده‌اند. اين ايمپلنت، تنها ايمپلنت زيركونياي بازار بوده كه مورد تأييد سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

خريد يوينت دندانپزشكي در همدان

به گفته شركت سازنده ايمپلنت‌هاي Z-SYSTEMS، اين ايمپلنت‌ها مطابق با فرم دهان تغيير كرده و از انباشته شدن بيوفيلم و ميكرو‌ليكيج جلوگيري مي‌كنند. اين ايمپلنت‌ها در مقايسه با ايمپلنت‌‌هاي تيتانيومي، 98 درصد ماندگاري بيشتري از خود نشان داده و نوآوري‌هاي به كار رفته در آنها ، به ميزان قابل توجهي هم رضايت بيماران را جلب كرده و هم نتايج مثبتي را براي دندانپزشكان در پي داشته است. همچنين به دليل تطبيق‌پذيري با بافت دندان، مانع از تحليل و تورم لثه‌ها مي‌شود. به اين ترتيب، فرصت‌هاي تازه‌اي كه محصولات Z-SYTEMS بوجود آورده، تحسين پيشگامان صنعت دندانپزشكي در سراسر دنيا را بر‌انگيخته است.

خريد نگاتوسكوپ دندانپزشكي در همدان

ايمپلنت‌هاي سراميكي Z-SYSTEMS، دنياي جديدي را در زمينه ترميم دندان‌هاي آسيب ديده پيش روي دندانپزشكان قرار داده است. آزمايش‌هاي مختلف صورت گرفته روي اين ايمپلنت‌ها و تأييد ايمني بالا ، آنها را به ايمپلنت‌هاي سراميكي شماره يك بازار تبديل كرده است. به عقيده دكتر جان روبرتز، از دانشگاه هادرزفيلد انگلستان، ايمپلنت‌هاي Z-SYSTEMS جايگزين مناسبي براي ايمپلنت‌هاي تيتانيومي بوده و دندانپزشكي بدون نياز به فلز را امكان‌پذير مي‌كند. به اين ترتيب، اشخاصي كه به فلزات مختلف حساسيت دارند، بدون كوچكترين مشكلي مي‌توانند از اين ايمپلنت‌ها استفاده كنند.

بررسي‌هاي صورت گرفته روي اين ايمپلنت‌ها حاكي از آن است كه مواد به كار رفته در آنها، با گذشت زمان و بالا رفتن سن بيمار تغيير نخواهد كرد. از طرفي، رضايت دندانپزشكان و بيماران، پشتيباني مناسب براي افزايش استفاده از اين محصول، در بازار ايمپلنت‌هاي زيركونيا خواهد بود.   

 

سايت اصلي : تجهيزات دندانپزشكي آرشيدنت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.