شش راهكار مفيد براي شروع استفاده از دندانپزشكي ديجيتال

به‌كارگيري دندانپزشكي ديجيتال در نگاه اول كاري دشوار به نظر مي‌رسد، ولي راهكار‌هايي كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد، اين راه را براي شما ساده خواهد كرد.

مديريت و چگونگي پياده‌سازي دندانپزشكي ديجيتال، يكي از گام‌هاي مهمي است كه كيفيت كار شما را بالا برده و از خستگي ناشي از فشار كار مي‌كاهد. با بهره‌گيري از اين روش، به‌تدريج سطح خدمات‌دهي و در‌نتيجه رضايت‌مندي بيماران بالا خواهد رفت.

خريد تجهيزات دندانپزشكي در همدان

صنعت دندانپزشكي طي سال‌ها با كمك گرفتن از فناوري ديجيتال، مراحل متعددي را براي درماني موثر‌تر و صحيح‌تر مورد استفاده قرار داده‌است. اين مراحل به‌وسيله رايانه‌هاي پيشرفته براي كسب نتايج قابل توجه اداره شده و به كمك ماژول‌هاي هوشمند، ارتباط ميان اعضاي كادر پزشكي بيشتر مي‌شود، همين موضوع كيفيت خدمات‌رساني را بالا مي‌برد.

دو تكنولوژي CAD و CAM، بخشي از پيشرفت‌هاي ديجيتال در‌ زمينه دندانپزشكي است كه اثر‌بخشي، سرعت و دقت پزشكان را بالا مي‌برد. اين تكنولوژي ها براي طراحي و ساخت فريم وُرك‌هاي فلزي، اينله، اباتمنت، انواع روكش‌ها و ونيرها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

خريد يونيت دندانپزشكي در همدان

CBCT، يكي ديگر از تكنيك‌هاي پيشرفته‌اي است كه در جراحي‌هاي مربوط به ايمپلنت، در تشخيص و درمان به پزشكان كمك مي‌كند.

 

در ادامه شش راهكار مهم كه به كمك آنها مي‌توان با موفقيت به دندانپزشكي ديجيتال روي آورد را معرفي مي‌كنيم.

1. هدفي جامع و بزرگ داشته باشيد.

براي اين‌كه بتوانيد تكنيك دندانپزشكي ديجيتال را شروع كنيد، ابتدا بايد بزرگ فكر كنيد. پيش از آغاز بايد تمام جوانب كار را درنظر گرفته و با برنامه‌ريزي درست پيش برويد. اين مرحله شامل پروسه‌هاي كاري، آمادگي كادر درماني و مهارت‌هاي پزشكي مي‌شود. تنها در اين صورت به تغييرات موثر بوده و رضايت و بازدهي مورد انتظار را كسب خواهيد كرد. روش‌هايي كه شما و تيم پزشكيتان را سريع‌تر با تغييرات و فناوري جديد هماهنگ مي‌كند بشناسيد. براي اين كار بايد با اعضاي تيم پزشكيتان در تعامل بوده و روابط نزديك و بي‌پرده‌اي با آنها داشته باشيد، به اين ترتيب مطمئن خواهيد شد كه آنها آمادگي لازم را براي رسيدن اهداف پيش‌ رو دارند يا خير.

خريد نگاتوسكوپ در همدان

2. احتمال بروز مشكلات را پيش‌بيني كرده و استراتژي‌ لازم براي رفع آنها را بدانيد.

گاهي ممكن است تعدادي از اعضاي تيم شما دركي از فناوري نداشته باشند. ممكن است برخي هم آمادگي قبول تغييرات را نداشته و يا علاقه‌اي به شركت در اين تحولات نداشته باشند. به همين دليل بايد توانايي پيش‌بيني اين مشكلات را داشته و در صورت بروز آنها، استراتژي‌هاي لازم را به‌كار بگيريد. در چنين شرايطي بايد بتوانيد روي كار پزشكيتان تاثير‌گذار باشيد. با گفت‌و‌گو مي‌توانيد ديدگاه اعضاي تيم را تغيير داده و آنها را از مزاياي دندانپزشكي ديجيتال آگاه كنيد.

 

3. با لابراتورتان در مورد تغييرات صحبت كنيد.

فراموش نكنيد كه درمورد دگرگوني‌هاي ديجيتال با لابراتوار خود صحبت كرده و آنها را از شرايط جديد باخبر كنيد. از آن به بعد ممكن است نياز باشد به كيفيت اسكن‌ها و ساير داده‌هاي ديجيتالي كه براي بررسي به لابراتوار مي‌فرستيد توجه كرده و از صحت و قابل اطمينان بودن پاسخ‌هايي كه از آن‌جا به شما داده مي‌شود آگاه شويد. اين همكاري باعث مي‌شود كه بهترين نتايج را از به روز كردن كلينيك خود به‌دست آوريد.

 

4. متوجه نكات ريز و جزئي باشيد.

استفاده از فناوري ديجيتال جديد نه تنها تغيير در شيوه‌هاي قديمي دندانپزشكي را شامل مي‌شود، بلكه تغيير در مواد و تركيبات مصرفي و تكنيك‌هاي دندانپزشكي را نيز دربر مي‌گيرد. از طرفي بايد اطلاعات و توجه كافي درمورد هر فناوري جديدي كه به‌كار مي‌گيريد داشته باشيد.

خريد ماسك در همدان

5. هيچ‌گاه يادگيري را متوقف نكنيد.

جايگزين كردن فناوري ديجيتال با عمل‌ها و روش‌هاي قديمي، كار طاقت‌فرسايي به‌نظر مي‌رسد. اما شما مي‌توانيد با يادگيري دائمي، به‌ روز بودن و آگاهي از فناوري‌هاي تازه ، اين مشكلات را بر‌طرف كنيد.

 

6. شكيبايي اهميت بالايي دارد.

صبر و شكيبايي، شما را در رسيدن اهدافتان ياري خواهد كرد. هميشه به ياد داشته باشيد كه شما و تيم پزشكيتان تازه شروع به يادگير كرده‌ايد و هر فرد به شكلي متفاوت خود را با شرايط جديد سازگار مي‌كند. شما به‌عنوان مدير و صاحب كلينيك، بايد شكيبايي خود را حفظ كرده و به‌طور دائم كادر پزشكيتان را در اين مسير تازه راهنمايي كنيد. به اين ترتيب شاهد تحقق اهدافتان در زمينه دندانپزشكي ديجيتال خواهيد بود و انتظارات بيماران را بهتر و بيشتر از گذشته به‌دست خواهيد آورد. 

 

سايت اصلي : تجهيزات دندانپزشكي آرشيدنت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.